Deprecated: Required parameter $meta follows optional parameter $end in /data/www/domeny/autokunc.cz/www/wp-content/plugins/caleader-listing/search-form.php on line 15

Deprecated: Required parameter $endpoint follows optional parameter $args in /data/www/domeny/autokunc.cz/www/wp-content/plugins/caleader-core/breadcrumb-navxt/class.bcn_rest_controller.php on line 64
Swift HYBRID | Auto Kunc - Plzeň
Search
Close this search box.

Swift HYBRID

Suzuki Swift HYBRID
pozdvihne i Vás

Auto je místem, kde se spojují nejrůznější emoce. Swift budete řídit srdcem. Design a barevné provedení zdůrazňují jeho výjimečný charakter. Přizpůsobí se Vám a nebude Vás omezovat. Každý den Vás bude lákat k usednutí za volant, abyste si užili nekončící vzrušení z jízdy. Swift Vás v každém ohledu pozvedne.

Krása není jen o vnějším vzhledu. Radost z jízdy Swift vyjadřuje svými proporcemi. Ohromující zevnějšek tvoří souhra rozměrů nízké, krátké a široké karoserie. Dynamika se odráží také ve svalnatých tvarech. Design ztělesňuje vzrušení z pohybu, a to i tehdy, když auto stojí.

Jízdní výkon pozdvihne Vaše emoce

Je navržen pro povznášející zážitky z jízdy. Zavěšení kol je vyladěno k vynikajícím jízdním vlastnostem a posouvá zaměření vozu vyjádřené slovy „víc než jen auto do města“ na další úroveň. 

Všechno se přizpůsobilo tomu, aby Swift okouzlil řidiče po celém světě svým sportovním pojetím a při řízení vyvolával silné emoce.

Jízda rozbuší Vaše srdce a pokročilé technologie se postarají o nekompromisně nízkou spotřebu.

Svižná a úderná akcelerace. Schopnost zatáčet, která Vás vždycky udrží v zamýšlené stopě. Swift byl přepracován s důrazem na každý detail v jeho pohonných jednotkách a na platformě s cílem rozvinout jeho jízdní schopnosti a dát řidiči pocit, že je s autem spojen a má ho dokonale pod kontrolou. Protože motor a podvozek jsou nenahraditelným základem kvalitních zážitků z jízdy, používá u nich Swift nejmodernější technologie, které přináší užitek – i v detailech, které řidič nemusí ihned zaznamenat.

Motor 1.2 DualJet s mild‑hybridním systémem

v sobě ukrývá unikátní techniku, a to zdvojený systém vstřikování, který zlepšuje tepelnou účinnost. Aby se energie ukrytá v palivu zužitkovala co nejefektivněji, má motor mimořádně vysoký kompresní poměr. Tento snadno ovladatelný motor nabízí ideální poměr mezi výkonem a spotřebou paliva.

Kombinace kompaktního elektromotoru a lithium-iontové baterie ulehčuje motoru

Ve snaze o ještě nižší spotřebu paliva jsme použili nový pohonný systém typu mild-hybrid. Srdcem mild-hybridního systému je malá, kompaktní jednotka ISG (Integrated Starter Generator), která ve spolupráci s lithium-iontovou baterií poskytuje přidaný točivý moment pro zrychlení vozu. Takový hybridní pohon je optimálním řešením pro kompaktní vozy, nabízí totiž vynikající poměr mezi spotřebou paliva a prostorovou náročností.

„Dáme Vám vozidlo, které se nezalekne drsných cest a může vyrazit do míst, jež byla autům v minulosti zapovězena.“ S touto filozofií byl v roce 1970 vyvinut náš první model s pohonem všech kol. To byl začátek systému AllGrip, proslulé technologie pohonu 4×4 značky Suzuki.

Za téměř půlstoletí byla naše technologie Suzuki 4WD rozpracována tak, že poskytuje řidičům ještě více vzrušení, radosti a bezpečí. S kombinací nového Ignisu a pohonu AllGrip můžete rozšířit spektrum svých aktivit a vybrousit svůj řidičský styl.

Automatické vypnutí motoru

Motor je vypnutý, zatímco elektrické komponenty jsou napájeny z baterií. Tím se šetří palivo.

Restart

ISG funguje jako startér, který tiše a hladce roztočí spalovací motor.

Rozjezd/akcelerace

ISG ulehčuje motoru* při rozjezdu z místa nebo při zrychlování, a tím pomáhá snížit spotřebu.

* Zapojení elektromotoru při zrychlování závisí na určitých podmínkách, například na stavu nabití baterie.

Zpomalování

Při zpomalování ISG ukládá energii, která by jinak nebyla využita, do baterií.

ALLGRIP AUTO Vám dává svobodu pokračovat v jízdě dál, bez ohledu na změnu povrchu cesty nebo na nestálost počasí.

ALLGRIP AUTO je optimální řešení pohonu všech kol, které je zárukou Vašeho klidu, ať už jedete po kluzkém povrchu nebo po zasněžené cestě. Díky viskózní spojce se zadní kola zapojí vždy, když systém zaznamená, že ta přední ztrácejí trakci.

Hbitý podvozek pro nadšení z jízdy

Nová konstrukce předního a zadního zavěšení je základním předpokladem pro pohotové jízdní vlastnosti, které umí vtáhnout do děje. Dokáže nabídnout lineární charakteristiku řízení, kterou je Swift proslulý, a spojit tuhost s komfortním tlumením nerovností. Vedení stopy a odezva v zatáčkách, které jsou rozhodující pro schopnost projet technickou trať, i stabilita při jízdě v přímém směru jsou nyní ještě silnější. Jízda se Swiftem je zkrátka zábavnější než kdy dřív.

Lehkost a tuhost pomáhají při jízdě a chrání při nehodě

Nově navrženou platformu HEARTECT tvoří velmi pevný rám, který zlepšuje ochranu posádky při nárazu. Jen mírně zakřivené tvary nosníků a menší počet spojů při nehodě přispívají k efektivnímu rozložení energie nárazu. Nízká hmotnost vozu je dána kombinací chytré konstrukce s menším množstvím výztuh a použití lehké vysokopevnostní oceli. Díky tomu Swift vyniká při zrychlování, zatáčení, brzdění i porovnávání spotřeby.

Ihned po usednutí za volant ucítíte spojení s vozem, protože Swift byl navržen tak, aby byl řidič v centru dění.

Hned jak se posadíte dovnitř, dostanete chuť vyrazit na cestu. To celé díky nekompromisní filozofii: řidič je na prvním místě. Zploštělý volant, který připomíná závodní auta, přední sedadla s výrazným bočním vedením a středová konzola natočená k řidiči vytvářejí sportovní atmosféru, která řidiče se Swiftem dokonale spojí.

Přehledný a stylový přístrojový štít

Lesknoucí se chromové prvky dávají vyniknout atmosféře interiéru, který je laděný dočerna. Dva dominantní ukazatele mají stupnici připomínající ciferník hodinek a stylově kombinují bílou a červenou barvu. Přehledný, sportovně laděný design podtrhují dva menší vnitřní ukazatele, a to teploty chladicí kapaliny a hladiny paliva, které evokují přídavné ciferníky leteckých chronografů.

Multifunkční barevný LCD displej

Pokročilý, 4,2palcový multifunkční TFT LCD displej se nachází uprostřed přístrojového štítu. Řidiče informuje přesnými a snadno srozumitelnými údaji souvisejícími s provozem vozu. Mezi ně mimo jiné patří údaje o aktuálním gravitačním přetížení, výkonu motoru a jeho točivém momentu, intenzitě sešlápnutí plynového a brzdového pedálu a další.

Smartphone Linkage Display Audio

Součástí integrovaného audiosystému je dotykový displej s intuitivním ovládáním po vzoru smartphonů, který slouží jako multimediální přehrávač, navigace nebo zpětná kamera a na němž můžete ovládat i oblíbené aplikace ze svého telefonu připojeného pomocí Bluetooth® nebo USB kabelu.

Dotykový displej s úhlopříčkou 7 palců umožňuje intuitivní práci s multimédii, hands-free ovládání telefonu a propojení s navigací a dalšími funkcemi obsaženými ve Vašem chytrém telefonu. K jednotlivým funkcím se přistupuje z hlavní obrazovky, která je rozdělena do čtyř funkčních režimů – Poslech, Volání, Jízda a Připojení. Smartphone Linkage Display Audio pracuje s technologiemi Apple CarPlay, Android Auto™ a MirrorLink™. Po připojení kompatibilního iPhonu přes USB se aktivuje rozhraní Apple CarPlay, které umožňuje volat, poslouchat hudbu, odesílat a přijímat zprávy a používat navigaci. Vše se ovládá hlasově nebo přes dotykový displej. Android Auto™ přináší služby Google Maps™, Google™ Search a další funkce Google, které se opět ovládají jednoduše a bez rozptylování přes dotykový displej. MirrorLink™ umožňuje používat různé aplikace z Vašeho telefonu, které se přenesou na dotykový displej v autě.

Služba Apple CarPlay funguje v zemích uvedených na této  stránce.
Pro více informací, včetně seznamu kompatibilních modelů iPhone, navštivte: www.apple.com/ios/carplay.
Apple, Apple CarPlay a iPhone jsou ochranné známky Apple Inc., registrované v USA a dalších zemích.
Služba Android Auto je dostupná v zemích uvedených na následujícím odkazu.
Většina telefonů se systémem Android 5.0 a novějším podporuje službu Android Auto™.
Android a Android Auto jsou ochranné známky společnosti Google Inc.
MirrorLinkTM – pro více informací navštivte: https://mirrorlink.com/.
MirrorLinkTM je registrovaná ochranná známka Car Connectivity Consortium LLC.

Navigace s mapovými podklady na SD kartě

Vložením SD karty s mapovými podklady se multimediální systém rozšíří o snadno použitelnou 3D navigaci.

Prostor rozproudí Vaši hravost, láká užívat si život naplno

Zvenku kompaktní, a tedy mimořádně obratný v městském provozu, uvnitř prostorný s dostatkem místa pro cestující i zavazadla. Díky evoluci, která přinesla méně prostorově náročnou konstrukci karoserie, Swift vyhoví řidičům, kteří vyžadují obojí: radost z jízdy je pro ně nutností a dostatek místa v interiéru společně s velkým zavazadlovým prostorem jim dává svobodu vyrazit za svými koníčky nebo se jednoduše jen tak bavit. Vezměte s sebou, cokoliv chcete, a svezte ty, kteří jsou Vašemu srdci nejbližší

Kabina a zavazadlový prostor, které rozšiřují Vaše možnosti zábavy

Objemný zavazadlový prostor v novém Swiftu Vám umožňuje naložit více. Díky děleným a sklopným zadním sedadlům naložíte vše, co budete potřebovat. Nižší posez zaručuje dostatek místa nad hlavou, navíc je v dosahu velké množství odkládacích přihrádek.

Panel klimatizace se snadno čitelným displejem a intuitivním ovládáním

Spolu s automatickou klimatizací získáte jednoduše použitelný ovládací panel s intuitivním uspořádáním. Ergonomicky rozmístěná tlačítka doplňuje snadno čitelný LCD displej s vysokým kontrastem. Manuální klimatizace je vybavena jednoduchým mechanickým ovládáním pro rychlou a snadnou ovladatelnost

Pokročilý systém sledování provozu před vozem

Opravdový klid v duši je základním předpokladem pro to, abyste si mohli užít řízení naplno. Právě proto byl Swift doplněn o pokročilé bezpečnostní prvky, z nichž některé se u Suzuki objevují vůbec poprvé. Vedle prvků pasivní bezpečnosti, které chrání posádku v případě nehody, je vůz vybaven systémy, jež preventivně zasahují v případě rizikových situací.

Pokročilý systém sledování provozu před vozem využívá odrazy milimetrových vln z radaru, aby změřil vzdálenost od vozidel jedoucích vpředu. Jeho smyslem je pomoci řidiči zabránit nehodě nebo alespoň zmírnit její následky. Poprvé u značky Suzuki se navíc objevuje kamera s monokulární optikou a laserový senzor, umístěné pod čelním sklem.* Kamera je vhodná pro střední a velké vzdálenosti, navíc dokáže rozpoznávat chodce, laserový senzor se zase stará o detekci překážek na krátkou vzdálenost a funguje stejně ve dne jako v noci. Díky jejich kombinaci může být Swift vybaven autonomním brzděním, varováním před nechtěným opuštěním jízdního pruhu, automatickým přepínáním dálkových světel a systémem sledování únavy řidiče.

Pokročilý systém sledování provozu před vozem (využívající radar) je na přání za příplatek dostupný pro výbavy COMFORT a PREMIUM**:

  • Autonomní brzdění Radar Brake Support (RBS)

Pokročilý systém sledování provozu před vozem (využívající kameru, laserový senzor a radar) je standardem pro výbavu ELEGANCE:

  • Dual Sensor Brake Support (DSBS) – systém nouzového brzdění
  • Varování před nechtěným opuštěním jízdního pruhu
  • Systém sledování únavy řidiče
  • Automatické přepínání dálkových světel
  • Adaptivní tempomat

* Pokud je vůz současně vybaven radarem a kamerou s laserovým senzorem, slouží radar adaptivnímu tempomatu a kamera s laserovým senzorem autonomnímu brzdění.
** Více informací u Vašeho autorizovaného partnera Suzuki.

Přednárazový systém s dvěma senzory – Dual Sensor Brake Support (DSBS)​

Při jízdě Swift využívá přednárazový systém s dvěma senzory – kameru s monokulární optikou a laserový senzor, které sledují, zda nehrozí srážka s vpředu jedoucím vozem nebo chodcem. Při zjištění rizika systém podle situace reaguje jedním ze tří způsobů.

Systém nouzového brzdění – Radar Brake Support (RBS)

(za příplatek dostupný pro výbavy COMFORT a PREMIUM)

Při jízdě Swift využívá radaru s milimetrovými vlnami, který sleduje vpředu jedoucí vozidla. Při zjištění rizika systém podle situace reaguje jedním ze čtyř způsobů.

Varování před nechtěným opuštěním jízdního pruhu

Při jízdě rychlostí alespoň 60 km/h systém porovnává směr jízdy vozu s vypočítanou trajektorií mezi pruhy. V případě odchýlení se od směru jízdy se spustí vizuální varování (zobrazení na displeji, blikající kontrolka) a začne vibrovat volant (standard u vozů vybavených kamerou a laserovým senzorem).

 

Systém sledování únavy řidiče

Při jízdě rychlostí alespoň 60 km/h systém sleduje směr jízdy vozu a varuje řidiče v případě, že „kličkuje“, například z důvodu únavy (standard u vozů vybavených kamerou a laserovým senzorem).

Asistent dálkových světel

Při jízdě rychlostí alespoň 40 km/h asistent dálkových světel podle aktuálního provozu automaticky přepíná mezi tlumenými a dálkovými světly (standard u vozů vybavených kamerou a laserovým senzorem).

Adaptivní tempomat

Pokud před Swiftem jede jiné vozidlo, adaptivní tempomat pomocí radaru s milimetrovými vlnami sleduje jeho vzdálenost a automaticky zachová jeden ze tří zvolených rozestupů*. Jestliže je pruh volný, systém udržuje rychlost nastavenou řidičem (od 40 km/h do 160 km/h).

*Vzdálenost mezi vozy záleží na rychlosti jízdy.

Navštivte náš showroom

Přijďte se osobně podívat na náš showroom, kde vám poradí náš vyškolený personál. Jsme certifikovaní partneři Suzuki.

Vyzkoušejte své nové Suzuki
v rámci testovací jízdy
Políčka označená hvězdičkou jsou povinná
Odesláním zprávy beru na vědomí zpracování osobních údajů